Продавець Zontkov розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1744 відгуків
Распродажа зонтиков 2020 года!Купить со скидкой!
+380677321163
+380 (67) 732-11-63
+380 (63) 821-20-80
+380 (66) 946-98-08
Хмельницкий ул. Геологов рынок "Бартэр сервис", Хмельницький, Україна
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик
Zontkov.com.ua

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Гарантійні зобов'язання на парасольку від інтернет магазину Zontkov. Гарантія дійсна лише для роздрібних покупців. Гарантія дається на ті парасольки де зазначено "Гарантія". Гарантійний термін на парасольку шість місяців!!! Поломки і дефекти, внаслідок яких покупець має право звертатися в магазин для гарантійного обслуговування, за умови, що товар використовувався за своїм призначенням: 1. Неправильна робота або поломка фурнітури вироби (спочатку не працює механізм розкриття зонта, не працює кнопка, за допомогою якої повинен відкриватися купол, зламалася основна частина спиці (крім крайньої, поломка крайньої спиці є механічне пошкодження) або опора). 2. Відпадіння деталей виробу - наприклад у парасольки випали заклепки або лопнула пружина. 3. Розійшлися шви між секторами купола парасольки. При настанні гарантійного випадку здійснюється безкоштовний ремонт парасольки. Гарантійні зобов'язання виконуються тільки при наявності чохла пошкодженого парасольки, гарантійного талона та товарного чека. У разі гарантії здійснюється безкоштовний ремонт виробу, якщо ремонт не можливий, то пошкоджений парасолька змінюється на новий (цієї моделі, якщо він є в наявності), аналогічний по конструкції або ціною. При цьому обов'язково наявність чохла на дефектному парасолі. Гарантійне обслуговування не поширюється на парасолі в наступних випадках: Механічні пошкодження: вм'ятини та подряпини ручок від удару, поломка крайньої спиці, порізи і пропалені дірки на тканини, погнутий стрижень, іржава спиця. А також вплив на виріб хімічних речовин, високих температур, теплових джерел і сонячних променів. Дефект повного автомата виявляється як гальмування при зрушуванні стрижня у вихідне положення, є наслідком помилки при закритті парасольки. На такий дефект гарантія не поширюється. Термін гарантійного ремонту від 14 до 30 днів.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner